بررسي کیفیت خدمات ادراک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:بانک پارسیان شهرستان كرج)

نویسندگان : غلامرضا راشدی منش1 فاطمه عارفي صدر2 سيد حسن جنتي3 ناهيد هاشمي كاشاني4 مريم فقيه زاده5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
آدرس وب سایت کنفرانس : icesconf.com
ارسال کننده : غلامرضا راشدی منش
کد IOI مقاله : XYCC-ACABB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCC-ACABB

بررسي تاثير استراتژيهاي سازمان بر عملكرد كاركنان (مطالعه موردی: اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس)

نویسندگان : غلامرضا راشدی منش1 سميه كريمي2 محمد ابراهيمي3 نوشين ارجمندپور آلان4 زهرا بشردوست5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
آدرس وب سایت کنفرانس : icesconf.com
ارسال کننده : غلامرضا راشدی منش
کد IOI مقاله : XYCC-ACADZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCC-ACADZ

بررسی عوامل مؤثر بر كارآفريني (مطالعه موردی: شرکت¬های کوچک و متوسط استان خراسان رضوي)

نویسندگان : سيد رضا موسوي زاده1 روح الله حشمتي2 آرمان مفيدي3 ماني عوريادي اصل4 اشكان اسد منصف5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
آدرس وب سایت کنفرانس : icesconf.com
ارسال کننده : غلامرضا راشدی منش
کد IOI مقاله : XYCC-ACCAC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCC-ACCAC

رابطه بین مزایای تصویر نام تجاری با رضایت مشتریان (مطالعه موردی: خریداران لوازم خانگی استان هرمزگان)

نویسندگان : سيده معصومه غمخواري1 غلامرضا راشدي منش2 سميه كريمي3 حميدرضا توكليان4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
آدرس وب سایت کنفرانس : icesconf.com
ارسال کننده : غلامرضا راشدی منش
کد IOI مقاله : XYCC-ACCCZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCC-ACCCZ

صفحه 2 از 2